Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Často kladené dotazy (FAQ)

  1. Poskytujete množstevní slevy?

Ano, množstevní slevy uplatníte již od 10 zakoupených kurzů. Konkrétní podmínky najdete v katalogu kurzů. V případě ročních cenových plánů děláme individuální nabídku pro firmy nad 100 zaměstnanců.

  1. Jak dlouho jsou přístupné certifikáty vystudovaných kurzů?

Certifikáty jsou studentům neustále dostupné po přihlášení do uživatelského účtu. Správce firemního účtu má přístup ke všem certifikátům, včetně archivovaných uživatelských účtů.

  1. Jak se v případě cenového plánu účtují nově nabraní zaměstnanci v průběhu roku?

Po registraci plánu STANDARD a PREMIUM zaplatíte pouze poplatek za 4 licence, to je vlastně jedna licence navíc proti bezplatnému plánu FREE. Další licence se účtují až po jejich registraci. Je to kvůli opozdilcům, nechceme účtovat licenční poplatek za zaměstnance, kteří se studiem otálejí nebo se k němu nepřihlásí. Ti, kteří se přihlásí později, platí méně. Pokud jste se jako organizace zaregistrovali například 1.6.2023 a poslední zaměstnanec se registruje až 1.5.2024, platíte za něj polovinu.

  1. Jak zrušit zaměstnanci účet v případě ukončení pracovního poměru?

V případě ukončení pracovního poměru (zaměstnance, externisty) můžete jeho účet archivovat a uvolněnou uživatelskou licenci lze využít pro jiného zaměstnance. Certifikáty archivovaných uživatelů jsou i nadále k dispozici.

  1. Proč je měsíční platba tak vysoká ve srovnání s platbou roční?

Firemní vzdělávání je dlouhodobá, koncepční aktivita. Proto upřednostňujeme dlouhodobé vztahy s klienty a tomu odpovídá i naše licenční politika. Měsíční platba je určena převážně pro organizace, které potřebují jednorázově proškolit velké množství zaměstnanců, například brigádníky najaté na pořádání výstavy nebo veletrhu. Častým příkladem je školení tazatelů pro marketingové průzkumy nebo jednorázové proškolení velké části obchodních partnerů či prodejců při uvádění nového výrobku na trh.

  1. Lze integrovat PROFIMU s personálním informačním systémem nebo Active directory případně jinou autentizační službou?

Ano, PROFIMA disponuje rozhraním REST API a integrovanými službami Webhook, které umožní integraci jak s personálním informačním systémem, kterému jsou předávány informace o ukončeném studiu a jeho výsledcích, tak i s autentizačními službami. S využitím dokumentace k API jsou někteří klienti schopni bez problémů provést integraci vlastními kapacitami IT specialistů, Samozřejmě, že jsme připraveni s integrací pomoci. Je však třeba počítat s nákladem v rozmezí 30 až 60 tis. Kč.

  1. Ceny jsou uvedeny bez DPH nebo včetně DPH?

Ceny jsou uvedeny bez DPH, vzhledem k tomu, že platforma je mezinárodní účtuje se DPH podle sídla uživatele, pro Českou republiku se
jedná o 21 %.

  1. Co znamená, že se licence kurzů “spotřebují”?

Kurzy, které jsou součástí placeného cenového plánu (STANDARD, PREMIUM), jsou k dispozici plně i pro nové uživatele. Pokud tedy máte 100 zaměstnanců, kteří vystudují 100 kurzů GDPR a během roku 10 zaměstnanců odejde a 10 nových přijde, není třeba kurzy pro nově příchozí dokupovat.

Jakmile uživatele archivujete, jeho licence se uvolní pro nově příchozí, a to včetně veškerého obsahu. Pokud však zakoupíte z katalogu například 100 kurzů Syndromu vyhoření pro Vaše zaměstnance. Během roku jich 10 odejde a přijde 10 nových, bude nutné pro těchto 10 nováčků licence dokoupit. Obsah se z katalogu nakupuje vždy v konkrétním počtu licencí na pojmenovaného uživatele. Takto nakoupená licence se “spotřebuje” vystudováním kurzu.

V katalogu prodávají obsah kromě PROFIMY i jiní autoři, a jejich platba se odvíjí od počtu zakoupených kurzů. Proto musí počet zaplacených kurzů v podstatě odpovídat počtu vydaných certifikátu, a ty jsou vždy na konkrétní jméno studenta. Stejně tak se spotřebují licence kurzů zahrnutých v bezplatném plánu FREE. Nelze tedy zdarma vyškolit z bezpečnosti práce 100 lidí ve firmě tím, že se postupně uživatelé budou archivovat a uvolněné licence se využijí pro neproškolené.

Pro každého uživatele nad 3 je třeba zakoupit kurzy v katalogu. V cenovém plánu PREMIUM jsou naopak všechny kurzy z produkce PROFIMY zdarma v neomezeném počtu licencí, nikdy se nespotřebují a jejich počet každoročně narůstá o 5-10 kurzů. Za stabilní cenu licencí se tak rozšiřuje i Vaše knihovna firemního vzdělávání.

  1. Jak se liší plán PREMIUM od plánu STANDARD?

V cenovém plánu PREMIUM jsou všechny kurzy z produkce PROFIMY zdarma v neomezeném počtu licencí včetně každoročních přírůstků nových kurzů v počtu 5-10 kurzů. Pro kurzy od jiných autorů se snažíme dohodnout slevy pro uživatele cenového plánu PREMIUM.

  1. Lze využít váš obsah i pro jinou e-learningovou platformu?

Ano, náš obsah je možné využít i pro jiné platformy. Obsah je licenčně vázán pouze pro interní využití na jedné instanci e-learningového systému (LMS). Počet vystudování již nelimitujeme. Pokud je kurz zakončen platným certifikátem ověřeným autorizovanou osobou, lze jej konzumovat pouze v nezměněné formě ve formátu SCORM. Autorizovaná osoba ručí za obsah kurzu, který zná. Nelze tedy použít certifikát na obsah, který by byl uživatelem modifikovatelný. Dodáváme však i obsah, který si uživatel může sám upravit. Ve formátech ppt, doc, xls, pdf; videa ve formátu mp4 a grafické prvky ve formátech svg, jpeg, png. Součástí tohoto obsahu však logicky nemůže být certifikát potvrzený autorizovanou osobou. V našich licenčních podmínkách máme pouze požadavek na uvedení autora obsahu tedy “PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.“. Cena obsahu pro jednu instanci LMS se pohybuje v rozmezí 30-120 tis. Kč dle rozsahu a zpracování kurzu. Seznam kurzů, které dodáváme pro jiné platformy je dostupný zde.

  1. Proč při nákupu nezadávám počet licencí

Naše licenční politika je založena na platbě pouze za aktivní uživatele. Zvolíte tedy pouze cenový plán a licence se účtují automaticky tak, jak Vám přibývají uživatelé, a to poměrnou částkou podle data jejich registrace. Přímo v aplikaci můžete nastavit limit počtu uživatelů. Limit slouží jako spouštěč pro zaslání informativního e-mailu: ”Váš nastavený limit uživatelů byl dosažen, přejete si jej navýšit nebo archivovat neaktivní uživatele?” Limit je užitečný především pokud uživatele zvete do PROFIMY pomocí přístupových odkazů. Odkazy jsou jednou z nejužitečnějších funkcionalit PROFIMY. Umožní Vám jednoduchou a rychlou implementaci. Jednoduše pošlete všem kolegům informační e-mail s vygenerovaným odkazem nebo odkaz umístíte na intranet (podobně jako u odkazů na YouTube videa nebo Google dokumenty). Uživatelé se kliknutím na odkaz do systému zavedou sami. Zadají pouze své jméno a e-mail. Nevýhodou je, že se může zaregistrovat každý, kdo má odkaz. Proto je v tomto případě vhodné zvolit limit počtu uživatelů, abyste měli přehled, zda se do Vaší organizace nepřihlásilo více zaměstnanců, dodavatelů nebo brigádníků, než jste předpokládali. Ve správě studentů pak můžete snadno identifikovat ty kdo přístup nepotřebují. Takové uživatele pak jednoduše archivujete. Archivovaný uživatel se už opětovně přístupovým odkazem do Vaší organizace nepřihlásí, dokud jej manažer znovu neaktivuje.

  1. Je možné na vzdělávání získat dotaci?

Ano, vzdělávání je možné financovat i z dotačních zdrojů. Díky členství v Evropské unii mají firmy možnost čerpat významné příspěvky na vzdělávání zaměstnanců, například z Operačního programu Zaměstnanost. S dotačními projekty máme bohaté zkušenosti a pomáháme klientům s jejich úspěšnou realizací. Aktuální informace najdete na stránce www.profima.cz/dotace.

  1. Jak fungují otevřené kurzy a co když je kurz zrušen?

Otevřené kurzy jsou školení s předem stanoveným termínem, místem konání a tématem, na které se můžou přihlásit jednotlivci i zaměstnanci firem. Kurzy probíhají v menších skupinách a vedou je zkušení lektoři s důrazem na praktické využití znalostí.

V případě, že se kurz nenaplní minimálním počtem účastníků, vyhrazujeme si právo kurz zrušit. V takovém případě nabízíme náhradní termín nebo vracíme kurzovné v plné výši. O zrušení kurzu a dalším postupu budete včas informováni.