Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Datum začátku školení
Vrátit zpět na seznam
Datum konání: 16. 02. - 16. 02. 2021
Datum ukončení rezervací: 15. 02. 2021
Délka kurzu v hodinách: 8
Časový harmonogram: 8:00
Místo: Zlín
Cena: 3490.00

key account management

Hlavní cíl kurzu: Naučit se řídit vztahy se svými zákazníky, nastavit správnou strategii udržení dobrých vztahů a péče o zákazníka.

Dílčí cíle kurzu:

1.  Definice vlastního portfolia a vztahů s klienty

2.  Zpracování pyramidy vztahů, produktového portfolia

3.  Definice vlastní POWER mapy vůči svým zákazníkům

Lektor

Bc. Marek Vegricht