Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Datum začátku školení
Vrátit zpět na seznam
Datum konání: 12. 10. - 13. 10. 2020
Datum ukončení rezervací: 9. 10. 2020
Délka kurzu v hodinách: 16
Časový harmonogram: 8:00
Místo: Průhonice
Cena: 6490.00

Manažerské chyby - 10 manažerských hříchů

Hlavní cíl kurzu: Vyjasnit, kterých nejčastějších hříchů se manažeři dopouštějí, jaké mají dopady na jejich podřízené a jak se jim příště vyhnout.

  1. Jak se neupracovat k smrti aneb proč děláme práci za naše kolegy?
  2. Naučte zapojit svůj tým, prodejte jim svou strategii.
  3. Nespoléhejte se na personální oddělení, vyberte si do týmu sami ty nejlepší.
  4. Proč neumíme delegovat?
  5. Tvrdá fakta a jejich úskalí – opravdu nám zobrazují realitu?
  6. Jaké jsou nejčastější „demotivátory“ a jak se jim vyhnout podle dané situace
  7. Proč to „šprýmaři“ dotáhnou dál, aneb na vaší životní filozofii záleží.
  8. Mluvte jazykem vašich podřízených
  9. Umění dát si pauzu
  10. Ženy manažerkami?
Lektor

Mgr. Pavel Pavlas

profile picture

Pavel má vystudován obor Rekreologie na Univerzitě Palackého v Olomouci. Daný obor se snaží aplikovat ve svých školeních, které velmi rád prokládá i outdoorovými aktivitami. Díky vlastním zkušenostem z pozic jednatele, majitele, ředitele, předsedy představenstva v různých organizacích jsou jeho školení prakticky pojata a přednášena na konkrétních situacích především v oblastech manažerských a obchodních dovedností. Mezi jeho klienty patří např. firmy Honeywell Aerospace Olomouc s.r.o., VETROPACK MORAVIA GLASS, GENICZECH-M, s.ro. a mnoho dalších.